maanantai 9. tammikuuta 2012

Lankamania vaivana...

Menin ostamaan lisää lankaa ja mukaani lähti pari kerää, jotka aiheuttaa syyhyn sormenpäihin. Huopasta mulla on jo pitemmän aikaa tehny mieli kokeilla ja NYT MULLA ON SITÄ JEMMASSA! Herkuttelen hetken haaveilemalla, mitä näistä teen. Ja sitten...näin tonttu Toljanterin joulukalenterissa tonttutytöllä itsenäisyyspäivän juhlapuvun ja... minä TIEDÄN millä silmukkamallilla se on tehty. Aion sitä kokeilla, et onnistunko tekemään tuosta Kotiväki langasta jonkin yläosan itselleni samalla silmukkamallilla. Väri on tosi ihanaa ja vaate tarvii jotain vuorikangasta kuitenkin, niin et ajattelin et jonkin kuparin värisen vuorikankaan päällä tuo väri vois olla tosi mehukas. En tiedä käykö kuvasta ilmi tuo sävy nyt täydellisenä, mut mie tiedän et se sopii mulle värinä! Maltankohan tehdä keskeneräset loppuun ennenkuin aloitan?! Mikskähän mulle aina käy näin..? Nytkin melkein myöhästyin kampaajalta, kun jumin näihin lankoihin..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti